hello people !

Saturday, October 22, 2011

kau dah lebih

hye buah hati :) versi bertepuk sebelah tangan.. LANTAK
kau dah lebih amik kesempatan aku rasa nie.
aku tahuuu kau bukannyaa bodoh sangat untuk tahu isi hati aku..
sedangkan kawan2 kau tahu, takkan kau sorang taktahuu..
time buat kerja aku banyak bersabar dgn kau..
tahu lah ada awekk..agak2 laa...

aku jeles tuu memang jeless..kau sengajakan cakap2 mcm tu sbb nak suruh aku sedar diri kan?
aku dah SEDAR kot bro..aku xmengharap dah pon..
tp kau beragak laa sikit...
SATU soalan bermain dalam kepala otak aku nie..

KENAPA TIME SUSAH KAU TAK CARI JE AWEK KAU ??
aku yang bodoh ni jugak yang kau cari...
kau sakit,aku selalu ada dekat kauu..
aku bagi barang aku sebab aku tahu kau perlu...
aku buat sebab aku sayang kau tp aku xpernah MENGHARAP kan apa2 dari kau.

aku sedar diri kot...
sekarang kau cari lagi,sebab kau perlukan sesuatu dari aku...
takkan aku nak cakap TAKBOLEH kann??
skrg aku bg bkn sbb aku sayang kau dah tp sbb aku xreti nk cakap TAKBOLEH...

tp kenapa kau xpinjam je dari awek kau? bukan korg saling sayang menyayangi ke?
xbolehh share ke sampai kena cari aku?
kadangkadang aku sampai terfikir KAU NI AMIK KESEMPATAN dari aku..
time senang kau dgn awek kau,time susah kau cari aku...
aku bukan nk mengungkit tp aku harap kau fikirkan perasaan aku juga..

jagalah hati aku sikit,tu jee aku xmintak lebih...

No comments:

Post a Comment