hello people !

Sunday, May 29, 2011

muhammad zul aqil mohd isa


maghrib tadi dikejutkan berita si kecil ini dimasukkan ke hospital
omg...hati berdegup kencang....
ibuku menangis tapi hanya bercerita ringkas sahaja padaku...
aku ingatkan jatuh biasa je tp mansyaAllah...
lewat malam terima panggilan dari adikku udin...
cerita lagi lanjut aku dapat...
ya Allah teruk keadaan adikku....
jam12 pagi adikku sorang lagi call Arif...
dia yang ada time kejadina...
lagi aku sebak mendengar cerita dari dia...
sungguh aku tak sangka adikku yg kecil itu bertarung dengan kesakitan yg amat
keadaan dia teruk...
telinga dia keluar darah pekat tak henti2 lagi...
dia asyik muntah2 sahaja...
tekak kering ingin meminta air...
apakan daya ibuku hendak memberi surah dipesan doktor...
tidak dibagi minum kesian melihat badan kecil itu..
ya Allah aku kasihan si kecil sedang menahan sakit...
aku kasihan ibuku yang menanggung perih melihat anak yg dikandung
9bulan itu terlantar sakit....
dugaabMu ya Allah,tiada yang sangka...
aku pasrah dengan semua ini.
semuanya sudah tertulis...
hanya doa yang ku panjatkan ke atasMu....
"Ya Allah kuatkanlah si kecil itu menahan kesakitannya,
kurangkanlah kesakitan yg dihadapinya,
kau selamatkanlah dia ya Allah..Hanya padamu aku memohon.
kau kuatkan ibuku ya Allah kuatkah seluruh keluargaku dengan dugaan ini,
amin ya rabbi alamin."

No comments:

Post a Comment