hello people !

Friday, May 27, 2011

kisah HARI JUMAAT yang sgt memenatkan

4.00Pm ; jumpa budak kicik yg dah 2taOn ni xjumpa..EXCITED tahu :)

al-kisahnya dah lama ni nak jumpa tp asek tak jadi je...
ehmm..kali ni mesti jadi...
set time & date ktorg jumpa kt mid :)
cadangnya nak tgk movie,latest KARAK kann...
tp dia dah tgk ngn boyfie dia...
so,tukar plan,ktorg g karaoke kat Redbox The Garden
harga notbad laa kan rm16++ termasuk buffet..
tapi kan tapi kannnn....
tax dia bapak laa mahal sampai lebih rm10++
gilaa terkezut aku,agak lari bajet la kan.
tp xplaa aku Happy dapat jumpa si kicik nie...
bulan8 ni dia dah nk sambung study kt USA dah...
takdapat dah nak jumpa :(

imy si kicik zur ain isa :)

dimalam harinya aku keluar dengan kawan paling best nie !!


10.00pm shah msg aku tanya ktmana ??
aku cakaplaa aku otw balik rumah
dia ajak keluar lepak..ho ho ho !
2x jgak fikir tp ehm xplaa boleh juga en..
alang-alang aku xsalin pakaian lagi,bolehlaa...
dalam jam11 dia dtg ambik...
yess!! nana pon ada sama..rindu nana tahu !
syed & fakh pon ada..haha..
ktorg g lepak andalus...shisha time !
mula mula mcm takda mood nk hisap last2 hisap jugak
tp flavour xbest plakkk...sikit jela !
pastu nana nak karok,huhuu melalak lagilah aku..
g ktv setapak..rm18 utk bilik kecik
yg paling bestnya semua org first time dengar shah karok...
pertama kali dlm hidup dia tahu..
itupon sbb nana paksa,kalau takk,takdapat lah jep
mlm tadi mmg have fun giler giler !
330pagi baru balik,aku tido rumah nana je..

mereka ni selalu ada bila aku sedih..ilyguys :)

No comments:

Post a Comment