hello people !

Thursday, May 26, 2011

cerita sem4 yang telah berlalu

okay baiklah alrigth...NAH!ape lagi...suka duka silih berganti buat diri ini....
permulaan sem sangatlah bahagia..hmmmph !!
kawan baik mula jujur dan setia seperti
yang didamkan... seronok ni tahuu...

tengah2 sem aku buat perangai...

haa alkisahnya tak puas hati pasal kisah dahulu...
macam2 jadi nie..buat keje bodoh keje yang xmasuk akal...
dahtuu diri sendiri yang tak senang duduk ! padan muka sendiri laa kan...

ape boleh buat, benda dah jadi..
takboleh nak tuding jari kat sapa-sapa laa kan !
makin penghujung sem makin renggang.

bukan ini yang aku nak,tapi inilah yg terpaksa aku terima :)

baiklah kisah lelakinya pula ; begini...

sem3 lagi aku dah hilang kemesraan dengan dia..
tapi aku masih menunggu...
aku hanya menunggu dia sahaja wlpon tiada harapan...
penghujung sem4 aku totally hil
ang dia
dia sudah memiliki seseorang..
hati aku sakit perit terima semua itu :(

konklusi ; penghujung sem aku penuh dengan kedukaan

No comments:

Post a Comment